www.suomenpoololiitto.fi -palvelun käyttöehdot

OLKAA HYVÄ JA LUKEKAA ALLAOLEVAT KÄYTTÖEHDOT HUOLELLISESTI ENNENKUIN KÄYTÄTTE SUOMEN POOLOLIITON WORLD WIDE WEB-SIVUJA

Avaamalla ja käyttämällä Suomen Poololiitto ry:n www-sivuja käyttäjä hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan tällä sivulla mainittuja käyttöehtoja. Jos käyttäjä ei hyväksy näitä käyttöehtoja, hänen on lopetettava näiden www-sivujen käyttö.

Näiden www-sivujen sisällön omistaa Suomen Poololiitto. Kaikki materiaali sisältäen tekstit, kuvat ja audiovisuaaliset elementit ovat tekijänoikeuslain suojaamia. Kaikki oikeudet pidätetään. Sisällön tai sen osan uudelleentuottaminen, siirtäminen, jakelu tai säilyttäminen missään muodossa ennen etukäteen hankittua kirjallista Suomen Poololiiton lupaa on kielletty lukuun ottamatta seuraavaa lupaa. Suomen Poololiitto sallii käyttäjän tallettaa omalle tietokoneelleen henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettua tulostettavaa materiaalia ja otteita sisällöstä. Suomen Poololiiton www-sivujen sisältöä saa käyttää vain informaatiotarkoitukseen ja siten ettei käyttö vahingoita Suomen Poololiiton mainetta. Näillä www-sivuilla julkaistua informaatiota ei saa muokata ilman Suomen Poololiiton kirjallista lupaa.

Suomen Poololiiton www-sivut tarjotaan käyttöön sen sisältöisenä kuin ne on julkaistu ilman takuita käytettyjen ilmaisujen tai viittauksien minkäänlaisesta oikeellisuudesta, ajantasaisuudesta, luotettavuudesta tai saatavuudesta näillä www-sivuilla. Suomen Poololiitto ei takaa näiden www-sivujen tai palvelimen olevan vapaa viruksista tai muista vahingoittavista tekijöistä. Mikä tahansa Suomen Poololiiton näillä www-sivuilla julkaisema dokumentaatio voi sisältää epätäsmällisyyksiä tai kirjoitusvirheitä. Suomen Poololiitto voi tehdä muutoksia tai lisäyksiä mihin tahansa näillä www-sivuilla olevaan informaatioon sekä varaa oikeuden uudistaa www-sivuja tai estää niiden käyttö milloin tahansa. Suomen Poololiitto ei ota vastuuta näiltä www-sivuilta linkkeinä olevien kolmansien osapuolten tuottamista tai julkaisemista materiaaleista.

Kaikki logot sekä tuotteiden ja palvelujen nimet ovat Suomen Poololiiton omaisuutta.

Suomen Poololiiton www-sivuilla julkaistua informaatiota ei ole tarkoitettu jakeluun tai käyttöön millekään luonnolliselle tai oikeudelliselle henkilölle millään lainsäädäntöalueella tai missään maassa, jossa kyseinen jakelu tai käyttö olisi sääntöjen tai lain vastaista tai jossa Suomen Poololiitto olisi minkäänlaisen rekisteröintivaatimuksen kohteena. Näillä www-sivuilla oleva informaatio tai mielipiteet eivät muodosta sitoumusta tai tarjousta minkään palvelun, tuotteen, osakkeiden tai muiden rahoitusinstrumenttien ostamiseen tai myymiseen tai tarjoa mitään investointineuvoja tai –palveluja. Missään olosuhteissa Suomen Poololiitto ei ole vastuussa minkäänlaisista suorista, epäsuorista, erityisistä, satunnaisista tai seuraamuksellisista vahingoista, jotka jollain tavalla seuraavat näiden www-sivujen käytöstä tai näiden www-sivujen ollessa poissa käytöstä.

Suomen Poololiitolla on oikeus muuttaa yllä mainittuja käyttöehtoja ilmoittamalla näillä www-sivuilla uusista käyttöehdoista vähintään kuukautta ennen niiden voimaantuloa. Kaikki näiden www-sivujen käyttöön liittyvät kyseenalaistukset ja riidat ratkaistaan Suomessa Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lakia noudattaen.