Suomen Poololiitto ylläpitää rekistereitä mm. seuraavista tiedoista:

– jäsenyhdistyksistä sekä niiden toimihenkilöistä ja jäsenistä
– jäsenyhdistysten käytössä olevista kentistä ja sisäpelihalleista
– jäsenyhdistysten järjestämistä otteluista ja niiden toimihenkilöistä
– pelaajista ja heidän tasoituksistaan
– pelaajien saamista rangaistuksista
– valmentajista ja heidän suorittamistaan kursseista sekä tutkinnoista
– tuomareista ja heidän suorittamistaan kursseista sekä tutkinnoista
– kilpailutoimintaan tarkoitetuista poolohevosista sekä niiden terveydentilasta

Rekistereiden ylläpito tuo omalta osaltaan poolotoimintaan suunnitelmallisuutta ja laatutietoisuutta sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Suomen Poololiitto mm. toimittaa vuosittain listan pelaajista ja heidän tasoituksistaan Kansainväliselle Poololiitolle. Lisäksi tuomari- ja valmennusosaamiseen panostetaan sekä Suomen että Kansainvälisen Poololiiton järjestämillä kursseilla. Rekistereiden tietoja julkaistaan valikoiduin osin Suomen Poololiiton www-sivuilla informointitarkoituksessa.

Rekistereiden sisällön ylläpitämisessä noudatetaan Suomen voimassaolevaa lainsäädäntöä.

Kansainvälisen Poololiitto ylläpitää rekistereitä mm. kansallisista poololiitoista sekä pelaajien nimistä ja heidän tasoituksistaan. Kansainvälisen Poololiiton (FIP) rekistereihin voi tutustua liiton www-sivuilla, joille pääsee tämän sivun alareunassa olevasta linkistä. Lisäksi kansainvälisellä tasolla valmistellaan Kansainvälisen Olympiakomitean ehdotuksen mukaisen uuden antidoping-säännöstön hyväksymistä, mikä edellyttää liitolta tulevaisuudessa pelaajien testausmahdollisuuksien varmistamista myös arvoturnausten ulkopuolella.